I’m saying nothing, but I’m saying nothing with feel

I morgen bærer det tilbake til Flisa. Tre månender på bygdelandet, og jeg jobber bare to av dem. Lurer litt på hva jeg skal ta meg til. Bake, kanskje? Må bare lære meg først. På en måtte hadde det vært pokker så godt å bare få sommeren unnagjort, slik at jeg kunne flytta til Oslo med én gang, og kommet i gang med saker og ting. Men så er det jo kanskje litt slik, at jeg skal møte fantastiske mennesker i sommer, og gjøre tilsvarende fantastiske ting. Roskilde, Dublin, pluss, pluss, pluss.

Tsssssch. Man blir litt rar i hodet av å flytte, ehe.

Bilde//tumblr.com/likes (fant ingen nærmere kilde)

4 responses to “I’m saying nothing, but I’m saying nothing with feel

  1. Du kan øve på å fiske til jeg kommer hjem, etter det kan du bli med meg på fisketur! På den måten kan du imponere meg med ville fiskeskills!

Legg igjen en kommentar

