Just dreaming the beginning, then waking up

Først nå innså jeg at jeg synes det er skikkelig dumt å slutte på folkehøgskole. Jeg trodde jeg bare syntes det var litt leit, litt småkjipt. Men nå, nå slo det meg virkelig at jeg skulle hatt mer tid med disse folka. Delt mer av hvem jeg er, og fått innblikk i hvem flere av dem er. Rette opp i misforståelser, og styrke positive inntrykk. Men, i morgen drar vi hver vår vei. Jøss. Jeg sitter egentlig bare her nå, og ser litt tomt ut i rommet. Nei faen, nå må jeg tilbake til folka. Årboksignering på G lzm.

Sangen, forresten, er bare utrolig fin. Synes jeg.

2 responses to “Just dreaming the beginning, then waking up

  1. Jaaa, dra deg på årbokssignering nå, blogg er fyfy før i morra igjen!:p bruk tida!

Legg igjen en kommentar

