She said nothing ever happens, if you don’t make it happen

Sommerferie. Det hørtes så mye kulere ut da jeg var liten og visste det bare var et hull mellom to ubetydelige skoleår. Nå er det en stor glippe mellom et år jeg ikke ville at skulle ta slutt, og et annet skoleår jeg ikke vet hva inneholder enda. Plutselig oppdaget jeg også at jeg har én måned mer uten jobb, enn det jeg hadde innbilt meg. Så. Da satt man litt her. Prøver å finne noe man kan fylle dagene med, når pengene virker noget langt unna.

Øhumm. Hva gjør man egentlig når alle er på skolen enda, og overskudd i lommeboka virker fjernt? Mmmh.

  • Lære seg å bake?
  • Prøve å ta bilder igjen?
  • Rydde/sortere rommet som fortsatt ser ut som om da jeg var 16?
  • Se gjennom videoboksen jeg har med Audrey Hepburn-filmer?
  • Gå turer i all skogen her?
  • Begynne å trene litt?
  • Forsøke å lære seg å tegne igjen?
  • Raide biblioteket og lese gode bøker?
  • Skrive brev?
  • Male en vegg og se den tørke?

Hva faen gjør man egentlig når man har allverden av tid, og ingenting å fylle den med?

Bilder//privat

12 responses to “She said nothing ever happens, if you don’t make it happen

  1. Trening hørtes lurt ut! Trente faktisk litt i dag, bare for å gjøre noe (som om jeg ikke har nok å pakke ut). En annen ting jeg har tenkt til å gjøre, er å lære meg å spille keyboard ^^

    Ellers synes jeg at du skal ta bilder, for det er alltid gøy å se, siden du er så flink ^^

    – Heidi

    • Åååh, keyboard er i grunn ganske kult! Gjør det, gjør det, og hold masse småkonserter for meg i Oslo <3
      Og jeg har egentlig litt lyst på å ta bilder. Meeen. Så tar jeg opp kameraet, også har jeg det plutselig ikke lenger. Eheee. Men, trene kan jeg alltid. Ja. Yesss.

  2. Gå tur! Bedre enn å virkelig trene. ^-^
    Bøker er bra, bilder er kjempebra og å tegne er bra.

    SE ANIMÉ! :D Savn FHS!

    • Jeg er i grunn litt redd for å se klar Bleach. Å måtte sitte og vente på nye episoder, som på Naruto og FMA, err bare triiiist. Men, men, men. Jeg vil!

  3. Jeg syns du hadde masse masse gode ting å velge på! BAKE :D FOTOGRAFERE :D TEGNE :D LESE :D (Og da anbefaler jeg at du leser selvutviklingsbøker! Topp! Om ikke annet «a good laugh» noen ganger) :D

    • Haha, jeg tror det skal litt mer til før jeg føler at det jeg vil bruke tida mi på, er selvutviklingsbøker. Meeeen. Jeg er fristet til å bake. Knekkebrød virker litt mer fristende om det er laga sjæææl.

  4. Ta med deg dataen, sett deg i sofaen. Done!

  5. kom på besøk til meg!:) så kan vi gå uuut!! åkey, ååhåkey

Legg igjen en kommentar

