Bury all your secrets in my skin

Tror dette er en av de sangene jeg kan bli tristest av i verden, om jeg går inn for det. Men faen, jeg har ingen planer om det. I morgen er det jo 17. mai. Jeg har allerede lagt masse bananer i fryseren, slik at jeg kan starte dagen med hjemmelaget banan-is. Og kanskje litt pannekaker. Og vannmelooooon! For nå drar fine sommer’n i gang! Har fått ei seinvakt i morgen kveld, så nå får jeg ihvertfall inn litt penger til Roskilde. Noen øl og litt fish ‘n chips, alt jeg trenger. Sommerferien og jeg begynner ihvertfall å komme på talefot nå, selv om vi ikke akkurat er best buds.

Slipknot minner meg egentlig bare om Roskilde, nå som jeg tenker på det. Fantastiske idiot-campen vår, åh, jeg savner dere. Hvem er klare for Roskilde, hm, hmmmm? En måned og litt til går fort. Later vi som.

2 responses to “Bury all your secrets in my skin

  1. Ble klar til å dra i morgen så fort jeg tenkte på fish´n chips!

    • Jeg kunne dratt nesten hvor som helst i verden for det. Om det smaker så godt som det gjorde i fjor. Kanskje det var sola, kanskje det var ølet. Eller kanskje det bare var fantastisk bra fish ‘n chips <3

Legg igjen en kommentar

