On wings of euphoria

Dagens frokost: pannekake med sjokolade og banan, samt litt vannmelon som snacks ved siden av. Hurra for Norge, for å feire 17. mai spiser jeg det minst norske jeg klarer å kaste sammen på 20 min. (La oss late som om denne pannekaka er litt mer fransk enn de tjukke, svære vi har i norsk husholdskost, ehe?) Men, hadde kjøttkaker i går, så patriotmatkvota er sikkert halvfull. Uansett, stikker straks på jobb, og ville bare brife med at jeg faktisk klarer å prestere på kjøkkenet jeg også. Selv om det innebærer å lage dessert til frokost en mandags morgen.

Blir ingen bunad på meg i dag forresten. Kjiper’n, kjiper’n. Sykehjemsuniformen er jo omtrent like fin. Om jeg myser litt. Toodeloo.

Bilder//privat

4 responses to “On wings of euphoria

  1. åå det var så godt! du har avangsert ser jeg….får prøve å overgå deg med litt bryllupskake blandet i det hele;)

Legg igjen en kommentar

