They fold and fade so slow

Hei hei. Sitter du der med brennende lommebok, huset fullt av penger og mynter i alle kriker og kroker du ser? Jaha ja, du har det ja? La meg hjelpe deg! Du kan kjøpe et kaleidoskop til meg. For det har jeg så jævlig lyst på. Sånn, skikkelig. Tenk så mye fortere tiden hadde gått, om jeg bare kunne sittet med trynet planta inni et rør og fine farger. Som julaften og bursdag, bare tusen ganger bedre. Æhææ. Ok, overdriver litt, for å ha det gøy. Men seriøst. Gi meg.

Bilder//dafuzz.tumblr.com

4 responses to “They fold and fade so slow

  1. oj ble sittende å gynge i ti minutter jeg…må finne på noe nå snart….

  2. Nydelige bilder! :D Ja, kaleidoskop er utrolig stilige!

    – TraN // TTHN

Legg igjen en kommentar

