This frantic tick tick talk of hurry

Er det noen som har en liten stråhytte på utkanten av Oslo å leie meg? Med plass til to? Vi er faktisk ganske hyggelige, Karl Erik og jeg. Men jaa, gjett hvem som har sittet med blikket sløvt planta i boligannonser de siste timene? Ding, ding, ding, score! Ja, meg. Og jeg er enten jævlig dårlig på å finne ly i hovedstaden, eller ille kresen. Nei takk, jeg vil ikke ha 10 kvadratmeter i en fuktskada kjeller på Grønland. Neeei, jeg vil ikke ha en garasje til leie i Asker. Bosted. Oslo. Ja. Herregud, verden. Bli litt lettere å ha oversikt over.

Bilde//privat

10 responses to “This frantic tick tick talk of hurry

  1. hmmm enig, men kooos blir det uansett i oslo! Vi er da vant til å bo i litt av vert vi. Blir det krise så bare smeller vi opp en kumøkkhytte i frognerparken:) Muzungotown!!!!

    • Hahaha. Åååh, litt urban manyatta hadde vært kjempekoselig. Småkjølig når vinteren kommer krypende, men kan jo bare leie inn en liten mama som holder fyr i peisen : D

  2. deer minte du meg på hybelleting jaaaa

    • Jeg døøør litt av det. Tror jeg ble på kanten til bortskjemt med det digre hølet jeg bodde i på Vinger. Æææghghgh.

      • ja, mulig! hehe. jeg fant det perfekte stedet for meg og Holi…også var det utleid. BAKGÅRD kunne vi hatt for faan:-(

        • Gaaaad. Jeg er liksom så lei av å være blakk nå, så merker det også har litt å si når jeg ser på leiepriser og slik. Også har vi angsten Karl Erik har fått mot studentbyer, og jeg mot privatleide steder. Bra combo!

  3. ja, prisen har myyyye å si for både meg og holi, så vi er enige der i hvert fall:p tror studentby kan funke for meg, billig, sosialt. kanskje:p kan tåle det ett år ja! men du, skal du gå kultur og kommunikasjon el`?

    • Jaaaau. Studentby virker liksom så jævlig greit slik. Og ett år går jo bra fort. Og er det ræv, er det bare å ta noe annet. Kan jeg kanskje tenke, eheee.
      Men jaaaau. Holdt på å ta japansk med studier om japan, men prøvde å se over hva jeg kom lengst med. Og kultur og kommunikasjon vant. Woo. Men, du a?

      • et eller annet årsstudium ennå:p får finne ut hva jeg vil mest snart. så vurderer jeg kultur og kommunikasjon neste år. høres veldig bra ut! eller noe prosjektledelse kultur somethingsomething, høres også bra ut. vel, i ÅR får jeg prøve å tenke ut noe lurt heheee. folkehøgskole og finne ut hva man vil, jaaa

Legg igjen en kommentar

