Constant noise inside my head

Nå:
er jeg sulten
har jeg lyst på mint-te
har sommeren kommet
drømmer jeg om strendene på Sri Lanka igjen
lurer jeg på hvor kameraet mitt er
hører jeg på Pendulum
skulle jeg gjerne shoppa litt
lurer jeg på hvordan jeg blir som gammel
ser jeg på tv-program om Jesus-russ

og du?

Bilde//privat

5 responses to “Constant noise inside my head

  1. jeg prøver å få orden på rommet, som liksom skal klare å være ryddig etter å ha fått hele stavangerrommet presset inn også. men jeg fant blåbærte jeg stal med fra skola. Bare helt vanlig poseblåbærte, men heelt nydelig. sånn apropos te

    • Æsj. Jeg har ikke tenkt på å pakke ut enda. Har fortsatt hele Vinger-hybelen min i boks omtrent også. Æssssj. Men te derimot. Ikke æsj. MMmmh.

  2. nå er jeg sulten, vil ha masala te, skal lage bananis, har spist smoothie, har en tjukk katt på magen, ser på «trøbbel i apebyen» , drømmer om surfehunks fra Sri Lanka( sett litt for mange blærumsgutter i Tønsberg), ser på alle fra Lundheim som er på facebook og mimrer, må nok sove. natta:)

  3. Nå?
    – funderer jeg om det er første gang du har avsluttet et innlegg i bloggen med et spørsmål.
    – liker jeg bildet som fulgte med innlegget. Stjernene passet genialt inn i det bildet!
    – ser jeg frem til reunion.
    – skriver jeg min siste setning på dette svaret, fordi jeg skal skru av datamaskinen, så gå opp trappen, svinge til høgre, gå inn på badet, lukke opp skapet og ta ut tannbørsten, skylde den i vann før jeg tar på tannkrem, pusse tennene, skylle de med fluor, spytte ut fluoren nede et minutt senere, så gå inn på rommet, forbi rommet hvor jeg har datamaskinen, kle av meg, legge klærne på sofaen, legge meg selv under en kald dyne og så lese Donald til jeg blir trøtt nok til å lukke øynene.
    – Ok, jeg lurer også på hvordan du vil reagere på mitt detaljerte svar.. Bittelitt, bare.

Legg igjen en kommentar

