Just need some clarity, can’t seem to open up these eyes

Et år på folkehøgskole har gjort noe med måten jeg tenker på. Jajaja, jeg har blitt tolerant overfor mennesker, ser verden med nye øyne og alt slik. Men det jeg virkelig merker, er hvor sykt naivt jeg har begynt å oppfatte ting. Er nesten litt moro. Når folk snakket om å gå ut på Lundheim, var det første man gjorde å se ut av vinduet. «Men, det er da snø.», kunne være et greit svar på om man skulle ut. Ikke «shit, må finne noe bra festklær», eller «jaja, skal bare kjøpe noen øl først, så skal vi ut og ha fest!». (Ok ok, er kanskje ikke nøyaktig det jeg sier, men la gå.) Eller, la oss kanskje sende en liten tanke til den dagen noen sa jeg og Ida så veldig høye ut. Vi smilte litt til hverandre og sa at ja, kanskje vi hadde vokst litt. Herregud.

Og nå, akkurat nå, sendte jeg tven et blikk. Americans most wanted shitkids som raner biler bla bla bla. Uansett, jeg observerte ihvertfall en politimann på tv spørre en godt rusa guttunge om det var han som eide poten i bilen. Og jeg sverger, jeg satt fem minutter og syntes synd på det dyret som hadde mistet en pote, før jeg kobla videre. Det er jo nesten flaut.

Bilde//privat

3 responses to “Just need some clarity, can’t seem to open up these eyes

  1. hahaha hvordan kommer det til å gå med oss i Oslo!

  2. hehe har noen venninner på besøk ikveld som også har gått på fhs. En av de spurte om vi var mye ute og jeg begynte å fortelle om hvor fint der er å padle i lundevannet og den flotte lysløypa….

    • Hahahaaaa! Åååh, er litt slik jeg tar meg selv i å gjøre også. Veit ikke om det er kjempesøtt og positivt, eller bare litt kleint.

Legg igjen en kommentar

