It looks different, so different than what you see

Det er kjempegøy hvordan det å få måltider servert morgen, middag og kvelds et helt år endrer synet man har på mat. Jeg hadde trodd jeg skulle bli jævlig meeeh! når det kom til å fikse mat etter folkehøgskolen, men det har blitt bra motsatt. Det å få lov til å bestemme selv når man vil ha den fordømte cornflakesen, og å selv få hente skjea til frokostblandingen. Magisk! Jeg sverger, det har aldri vært så gøy å spise. Også, også kan jeg til og med pynte maten om jeg vil. Syyykt, er som om jeg har sluppet ut av et fengsel. Ehe, jaja. Mye å blogge om på sommerkveldene, huh?

Bilder//privat

4 responses to “It looks different, so different than what you see

  1. jeg er blitt helt matvrak og superkreeesen etter jeg kom hjem. fra å spise fisk to ganger i uka et år, vil jeg liksom baaare ha det jeg liker best nå – alt annet er for dårlig.rart

    • Jeg er kanskje litt mer selektiv i matveien, men er som om jeg har oppdaga mat på nytt. Får liksom styre og stelle selv med den nå plutselig. Gøygøyøgyøøyøy.

  2. Æg lige at du broge uddrag får Metallica sanga te titla på innleggå, 5/4!

    • Jeg er ganske rææævva på å finne titler på innlegg, så da tar jeg alltid litt sangtekster i bedre. Høres så mye finere ut! Åjesss.

Legg igjen en kommentar

