Strangely I find comfort here

Hihi. Noen ganger må jeg nesten smile litt av meg selv. Ofte går jeg rundt og messer om metal og øl, festival og svarte klær. Og så, når natta kommer krabbende og ingen ser, sitter jeg alene i mørket og hører på japansk pop-musikk og drikker te. So much for hardcore. Men, det har ihvertfall fått meg til å innse én ting. Så fort jeg er installert og fornøyd med bosted i Oslo, inviterer jeg alle nære og kjære på te-party. Karl Erik, jeg driter i hva du mener om dette, alle som er allrighte og har egen tekopp er inviterte! Bare minn meg på dette om noen måneder. Jeg lover, jeg kan til og med være så forbanna gjestfri at jeg stiller opp med varmt vann til alle som vil ha.

Bilde//beyourownalice.tumblr.com

7 responses to “Strangely I find comfort here

  1. Jeg vet en som kommer!

  2. Oooh, ja gjett om jeg har lyst! :D

  3. Te er jo godt! :D

Legg igjen en kommentar

