Throw your fists up, come on with me

Dilla på denne sangen. Og skal Pendulum på Roskilde? Ja, det skal de. Skaaaal jeg hoppe rundt om de spiller denne sangen? Herregud, visst faen skal jeg det!  Jajaja, jeg skal på det festivalen har å by på av skikkelig metal og kos. Jeg er lett klar for heavy gitarer og sinte folk ikledd nagler og dommedagsuttrykk. Men, noen ganger trenger ei jente bare å hoppe rundt og leke idiot. Og derfor, derfor skal jeg se Pendulum.

Bilde//privat

2 responses to “Throw your fists up, come on with me

  1. ja.. for du vet at innerst inne er du fortsatt litt rooosaaa!! med stjerner.

Legg igjen en kommentar

