Clouds roll by and I roll with them

Småkvalm etter litt for mye bananis med honning og kanel. Og av en eller annen grunn føler jeg meg sliten, en prestasjon etter å ha vært så lite produktiv at det nesten er gøy. Slapp er kanskje ordet jeg leiter etter. Mhmm, ja. Det å sitte og vente, dag etter dag, på at kanskje jobben ringer og trenger noen, er på kanten til kjedelig. Men, penger trenger jeg. Og jeg trives bra i jobben min, når jeg får vakter. Noen andre som har en fremragende spennende sommer så langt? Tsk tsk, om en uke begynner endelig planene litt. Akkurat nå sitter jeg bare i slitte shorts og ser utover hagen vår. Kanskje. Kanskje jeg skal lage litt iste? Mmh. Ja. Kanskje det.

Bilder//privat

2 responses to “Clouds roll by and I roll with them

  1. Du skrev ordet «kanskje» fire ganger.

    En sommer skal som regel være sløv i begynnelsen, hvert fall etter folkehøgskole. :D

Legg igjen en kommentar

