All the elements in life’s complexity, make our struggle infinite

I dag drikker jeg Sri Lanka-te fra en liten  kopp, fordi det minner meg om, ja, Sri Lanka. Ved siden av meg ligger Satan. Også kjent som en spennende bok med navn «Førerkortet: Lærebok klasse B». Gæææh. Jeg synes jeg klarer meg fint bak rattet, jeg. Bremser og girer og får bilen framover. Men så kommer den teoretiske delen. «Riktig plassering gir god informasjon til andre trafikanter. Det er også viktig å utnytte veimiljøet så effektivt som mulig. Med hensyn til plassering bør du studere tre paragrafer nøye: §4, 5 og 6 (sidene 172).» Og der gikk Frida for å lage seg enda en kopp te. Skjønner ikke hvorfor Karl Erik ikke kan kjøre meg rundt resten av livet, han som er så flink? Så kan jeg sitte og synge i passasjersetet eller noe annet jeg kan bedre.

Hmm. Kanskje jeg skal subbe ned til Sri Lanka igjen, og sjekke mulighetene for å ta lappen der nede? Føler jeg  hadde klart meg like bra.

Bilder//privat

9 responses to “All the elements in life’s complexity, make our struggle infinite

  1. Dæ æ ikkje så greit >:O

    • Neeei. Synes egentlig det er ganske teit. Synes verden kunne fått bedre kollektivtransport i stedet. Myyye bedre.

  2. Kjøp en bil, så kan jeg være sjåfør :D

  3. SV: jag kommer inte ha tålamod nog att framkalla rullarna sen då en kostar 150 kr att framkalla. rena rånet egentligen!
    trevligt att du gillade min blogg :)

  4. Så fort teorien og lappen er i boks, så vil alt det dritet man har lest i teoriboka være glemt. Paragrafer og slikt er ganske ubrukelig spør du meg. Så lenge man er snill og grei går alt din vei. Fnis.

    • Men halloooo. Jeg vil jo lære ting litt også, haha. Har en følelse av at jeg kommer til å gruse bilen bra, om jeg bare smiler, tuter og kjører uten å kunne meir.

  5. Lappen er opskrytt. Venner med bil og buss <3

Legg igjen en kommentar

