If you got a hunger for what you see, you’ll take it eventually

Av en eller annen grunn er det eneste det er moro å ta bilde av om dagen mat. Rart. Mistenker at grunnen er at jeg etter å ha knipsa noen bilder, får lov til å munch-munch-munche motivet i kakemonsterstil. Vakuumet etter å lage mat sjæl er fortsatt ille etter folkehøgskola. Og i dag dro jeg til og med i gang og oppfant mat selv, ikke fordi vi ikke hadde noe spennende, nei, neiiiida. Jamie Oliver, du er så jævlig på vei ned nå. Eheee. Men, jeg var halvkry etter å ha produsert noe improvisert på kjøkkenet, så kameraet måtte frem for å dokumentere det hele.

Vent. Skal jeg skrive ned alt jeg miksa sammen også? For, helt ærlig. Det var faktisk godt. Okok. Hvis du er døende etter noe godt en pinsedag, og ikke har butikker åpne i nærheten. Fordi det er en føkkings pinsedag. Da mikser du sammen dette og blir glad:

1 tortillalefse
philadelphia med tomat og urter
1 tomat i skiver
pizzakrydder
litt rømme

Også koker du sammen litt te, setter deg ned igjen med bilteoriboka di og nyter pinsedagen. Husk å spise da btw. Var litt av poenget.

Bilder//privat

3 responses to “If you got a hunger for what you see, you’ll take it eventually

  1. Det der både ser og høres godt ut jo! Fikk lyst til å prøve ut.

    • Det var faktisk overraskende bra. Kanskje det ble enda bedre fordi jeg ikke halt hadde troa på det, men jodaaa: nam!

  2. Tack så jätte mycket fina du!!

Legg igjen en kommentar

