We won’t be forgotten, we’ll never give in

Halloooo? Hva faen skjer med at alle metal-folk dør om dagen? Er så jævlig unødvendig. Først døde The Rev fra Avenged Sevenfold, og jeg ble kjempetrist. Tiden gikk, jeg kom litt over det, og trøsta meg med at jeg ihvertfall så dem live før det skjedde. Så gikk plutselig Ronnie James Dio ned for telling. Dio! Han var en slik liten, gammel hobbitmann som jeg så for meg at kunne leve evig. Og så poof, bortevekk. Heldigvis, tenkte jeg for meg selv og kokte en kopp te eller noe, nå kan da ikke flere gå med.

Jaja, man skal aldri si aldri. Fikk noen signaler om det i går natt, men trodde ikke helt på det før jeg satte meg ned med en halvliter kaffe og morgenavis i dag tidlig. Faen steike! Ikke Slipknot daaaa. Men, nei. Nå er Paul Gray dau óg. Slipknot, bandet som Roskilde-campen min i fjor levde og åndet for, bandet jeg også heldigvis fikk sett live, har mista et medlem. Er nok til å bli deprimert av dette her. Sverger.

Akkurat nå: Satte meg ned ved tven for å få litt trøst og sympati. Der var Melodi Grand Prix med makedonsk rap/rock/halvnakne damer/slapp mann som sang et eller annet som fenga like mye som fotsopp. Hva har jeg gjort for å fortjene alt dette? Hva?

Bilder//privat (følte det som illustrerte min sorg mest nå, var trær og blader. ja.)

8 responses to “We won’t be forgotten, we’ll never give in

  1. husker når jeg leste om at dio var død. jeg var mækkings og skjønte det sånn i huet mitt at dido hadde dødd. dio og dido var samma navn i huet mitt da, så da tenkte jeg at jo, det er jo en annen fyr som heter dio også, lurer på hvem av dem:-)

    hvaaa skjer med bakgrunnen? dette er ikke stjerner??? finnes det noe annet en stjerner her i endaenbloggverden?

    • Hæhæhæææ. Kan ikke dra igang og si jeg har samme forholdet til Dido, på en måte. Sikkert kjipern om ho går med også, men jaaa. Forskjellige folk sørger over forskjellige døde kjendiser.

      Og høhøhøh. Prøv å se bakgrunnen min i negativ.

      • åjaaa, da ser jeg:p
        forresten, enig passende bilder hehe. I starten av innlegget var jeg overrasket over at innlegget ikke handlet om slikpnotkisen! men det gjorde det jo!

        • Men halloooo. Mannen var jo en del av Slipknot. Etter Roskilde kunne jeg ikke .ikke. ha skrevet noe om dette, æhææ. Var liksom så fornøyd med at jeg hadde orka å ta bilder av noe som helst i går, så da vart det blader og trær gitt.

  2. Aldri hørt Slipknot eller Avenged Sevenfold, så jeg sørger ikke så mye : ))

    re: Ouff, gammel mat er svartedauen sjøøl. Lagde meg taco en gang, og kjente at noe ikke var som det skulle. Trodde det var rømmen, så lagde meg en ny lefse. Så var det osten :( Er det noe jeg er LIVREDD så er det utgåtte meieriprodukt. Spydde i en havtime etterpå liksom.

    Ja er spennende på kjøkkenet :D

  3. Det var moro å se på jaa. Merket at det var mer viktig med show en sangprestasjonene!
    Jo jeg må vell få til noen portretter etterhvert ;P

  4. Roskilde uten et fulltallig Slipknot blir ikke Roskilde. Jeg liker ikke å snakke om å dele seng med noe som ikke er fulstendig perfekt, og enda mindre å dele seng med noe som er dødt. Dette er forferdelig trist.

Legg igjen en kommentar

