I see a different world, closing in on the future

Noen ganger er det bare utrolig slitsomt å fokusere. Med kamera. På ting man må gjøre. På ting som kommer. Idag, som det sikkert ikke er så vanskelig å tolke av det jeg akkurat skrev, er en slik dag. Hvor mange timer jeg har sløst bort med et sløvt blikk festa til bilteori-boka og tester på nett i løpet av dagen, er jeg glad jeg ikke har overrsikt over. Jæjæ, i går var jeg da en liten tur i butikkene, så jeg har fått uttretta noe i det siste ihvertfall. Fangsten? Fjær, svarte klær og jumpsuits. Liker’e, liker’e, elsker’e.

Idag derimot. Veit jeg ikke hvor dagen har blitt av. Veit duuu?

Bilder//privat

Legg igjen en kommentar

