Sometimes it’s a winner’s parade

Miiip. I dag er en fin dag. Nei, en kjempefin dag! Tenk det du. Slik burde du tenke også. Men ja, i dag har alt vært fint, fint, hyggelig og fint igjen. Slik for å ikke overdrive bruken av ordet fint. Først gravde jeg frem smarte-Frida, som hadde ligget i dvale ett år på folkehøgskole. Boom, pow, teoriprøven til førerkortet bankers med bare to feil. Glad-Frida dukka opp og tok over for smarte-Frida, og møtte Anette, Jorid og litt Siri på To Søstre. Sa noen deilig bagel-lunsj med en kald pils til? Mm, ja, tror det var meg.

Nå, i dag, tror jeg at jeg endelig kan si at jeg skikkelig har følt at jeg har sommerferie. Jeg har fått være med søte mennesker. Jeg har tusla rundt på Kongsvinger litt, nytt sola og spist en is. Og ikke hatt noen ting å tenke på. Åh. Nå, nå elsker jeg sommer.

Bilder//privat

11 responses to “Sometimes it’s a winner’s parade

  1. og fine fjær^^ har neesten slike sjæl, hvite. livet er komplett

  2. Snart har jeg sommer sammen med deg! :D

  3. Gratulerer med teoriprøva! Smartesmarte Frida! :D

    • Var så utrolig stolt i går, haha. Alt som mangler nå, er å lære seg å kjøre bil skikkelig. No probs!

  4. Gratulerer med teoriprøva! :D
    Nå kan du kjøre opp til Trondheim til høsten når Kine-Erica bor der, og jeg sitter på siden av. 8)

Legg igjen en kommentar

