No matter how many years or how much time passes, don’t stop

Roskildebilletten er endelig i boks. Dukka opp ei lønning på kontoen min som jeg helt hadde glemt, og alle hjerter gledet seg. Nå? Hører på en sang som gjør at jeg bare vil hoppe rundt og være teit og glad, noe jeg også har gjort. I kveld da? Reker og kos. Ha en fantastisk lørdag! Åh, så fint det er å være til.

8 responses to “No matter how many years or how much time passes, don’t stop

  1. Shait. Roskildebilletten må jeg også få bestilt. Oo

    Hvor langt har du kommet på Bleach nå, btw? ^^

  2. JEG HOPPER!!! hopper rundt på gulvet.
    jeg vil lære meg japansk<3

    • Høhøhø. Kan legge den inn på Ipoden, slik at vi har noe å gjøre på bussen til uka. Hoppe rundt i midtgangen!

  3. Jaaa gjør det:) Jeg vil og hoppe!

Legg igjen en kommentar

