The life that we know, shift your point of view

Jeg har satt meg ett mål som jeg skal prøve å leve etter når jeg flytter for meg selv igjen. Mat. Eller, bedre tid til mat. Nå som jeg har mulighet til å pusle for meg selv, og lage allright frokost, lunsj og middag, har jeg oppdaga at det er ganske godt å ikke bare spise tørt brød med ost. Og jeg trenger jo ikke akkurat spise belgisk kaviar og hummer, bare fordi jeg skal sette av litt tid til måltidene. Faen, til og med tørt brød med ost kan være greit, bare man tar seg litt tid til å lage det skikkelig.

Så, fra og med høsten av, skal jeg begynne å spise skikkelig frokost. Og middag. Ihvertfall av og til. For det, det er faktisk ganske, veldig, koselig. Mens jeg er inne på koselig; for øyeblikket spiser jeg frokost, pakket inn i sauseskinn og ser på dokumentar og sverdfisk og annet gøy. Hihi, sommerferie.

5 responses to “The life that we know, shift your point of view

  1. mat og dokumentar<3

  2. Har du tatt deg tid til å lage en mat-gif? xD

  3. Banan og yoghurt er så GODT!

    Svar: Bare hyggelig du! Hihi. Lyst til å se den igjen jeg ogsåå :)

Legg igjen en kommentar

