And at the end of this day sighs an anxious relief

Etter et langt skift på jobb, er det ikke alltid så lett å få meg til å flire, humre og le. Jobb tar på vett. Men, nå satte jeg meg akkurat ned i sofaen for å samle meg litt etter ei småslitsom vakt, og ble muntra opp av noe så lite som en snackspose. Peanøtter dekket av melkesjokolade fra Sørlandschips. Legg merke til det at det er peanøtter det er snakk om forresten. For det første er det kjempegodt. Akkurat det jeg trengte etter jobb, samt et hjemmelaga rekesmørbrød. Nam. Men så, så begynte jeg å lese litt. Dro fram igjen Smarte-Frida, som jeg skrev om tidligere, ehehe.

«Kan inneholde spor av nøtter og hvetemel. Dette produktet har blitt foredlet i en fabrikk som også behandler peanøtter, og andre sorter nøtter (…)» leste jeg og smilte litt. Hæhæhæ. Allergi-warning til nøtteallergikere, på en peanøttpose. Som advarer at peanøttene kan ha vært i kontakt med peanøtter.

Jeg smilte litt, jeg.

Bilder//privat

4 responses to “And at the end of this day sighs an anxious relief

  1. Hahaha! Win x 2!

  2. Dream Theater!

Legg igjen en kommentar

