From here to new grounds

Så, da satt jeg her. Med en nyoppskåret mango, haremsbukser fra Sri Lanka, broder’n ser på Pokémon og min kinesiske tekopp står på kjøkkenet mens teen trekker. Det er lt gøyit, hvor liten verden er nå. På jobb i dag nevnte jeg til en pasient at jeg hadde vært i Afrika. Reaksjonen hadde sikkert vært den samme, om jeg hadde fortalt at jeg hadde vært astronaut og runda Saturn et par ganger. Man reiste visst ikke slik på 50-tallet. Og nå, så sitter jeg her i 2010 og kribler etter å dra til Roskilde, Dublin, hvasomhelst bare det er snart.

Lurer ille mye på hvordan verden er da jeg runder 60, 70, 80. Hvor jeg har vært, hva jeg skal. Haha, med all jævelskapen og elektronikken jeg omgir meg med daglig, er jeg vel dau av kreft og alle mulige sykdommer innen jeg skriver «50» på bursdagskaka mi. Men ja. Det er visst litt spennende det. Hvordan verden er og blir.

Bilder//privat

4 responses to “From here to new grounds

  1. DU er en ugle<3
    men..jeg liker det ^^
    OG JEG VIL Å REISE :D skal vi dra jorda rundt? jaa det gjør vi!<3 med mangoooo

  2. Fiiiiin ugle. Det er 24 dager til vi drar <3

Legg igjen en kommentar

