Made clear in seconds of light

Dagen i dag startet i ørska. Og har stort sett fortsatt slik til nå. Dagvakt betyr tidlig opp for å gå ned til jobb. Tidlig opp betyr en halvliter svart kaffe ned på tre minutter, stusselig frokostblanding og lett kappgang ned bakken mot sykehjemmet. Jeg er et syn om morran. Men, heldigvis, er verden ganske grei mot øya den også. Så tidlig.

Å være oppe og ute før alle andre, er faktisk ganske fint. Bare man først kommer seg opp. Lyset klokka halv sju på morgenen, er mye finere enn lyset midt på da’n en gang. Det føles på en måte som om lyset er litt mitt. Ingen andre som går rundt så tidlig, ingen andre som ser sola akkurat slik den er da. Og, ikke minst, ingen andre som ligger med nesa nedi morgenduggen på fotballbana for å ta bilder. Halv sju på morgenen.

Bilder//privat

10 responses to “Made clear in seconds of light

  1. fiine gresset! hehe^^,

    Någen ganger sko eg ønska eg og orka å stå opp så tidlig for å ta bilde i det fina morgenlyset.. meen eg bare ligge å sløse vekk dagene eg

    Elske bloggen din btw <3
    Du e GOD! min kjææære MAAIS

    KOOOORN! <33

    • Det er ikke helt snakk om å orke eller ikke orke, når jeg må på jobb, eheheee. Men hyggelig er det, da jeg endelig kommer meg opp, og ser hvor fint alt er. Miih.
      Og taaaakk snille <3

  2. Skikkelig fine bilder :D

  3. Herlige bilder! 8D

    Vi sees snart! :D

    • Tæææækk! Og nå mangler jeg bare å pakke det jeg skal ha med, også er jeg klar for sørlandslivet. Wuhuuuu!

  4. Var skikkelig fin stemning i det første bildet :D

  5. jeg vil jeg vil :D
    DUUUUU er fint gress<3 og masse flink til å ta bilder av det! tror dere har en bra connection altsåå *blunk bunk*

Legg igjen en kommentar

