I’ve found the path to take me higher

I dag påberoper jeg retten til å kalle meg selv veldig, veldig heldig. Kviifor? Jeg har endelig en kjæreste som holder til på samme side av Norge som meg igjen. Samme fylke! Stakkaren kom hjem fra Trondheim i går, og etter noen timer søvn i natt måtte han opp for å hente meg, slik at vi kunne ha litt sommerfrokost. Hva sier du til ferske crossainter med skivede jordbær, grønn te og et kaldt glass med mango/guava-smoothie? Jeg dro ihvertfall igang med tidenes humør og sa ja takk. Fantastisk nok ble det igjen så mye røde bær, at det ble tid for is og jordbær så fort jeg hadde fått sovet noen timer. Mmm, sommerferie.

Bærene nederst i kurven, aka bærene som ligger og bare er miserable og småskadde på bunnen, var jeg så hjertevarm at jeg donerte til en av hestene til Karl Erik. Så, alt i alt har jeg både hatt tid til veldedighet og allright sommerstemning i dag. Nå er’e ansiktsmaske og te, etter det skal jeg pakke giga-ryggsekken min og tenke på å snart dra sørover i landet. Alle sammen, opp med armene og frem med smilet. Sommer er så bra!

Bilder//privat

5 responses to “I’ve found the path to take me higher

  1. Passende at du drar når han har kommet hjem da:p

    • Jæjæjææ. Og når jeg er tilbake igjen fra Kr.sand, er han i jobb. Elsker hvordan alt har så bra timing, haha.

  2. Haha, høres ut som dere er like god på timing som jeg og kjæresten min er! :P Men dette hørtes uansett veldig koselig ut da! :D Yaay, sommer!

    • Sommer er helt fantastisk da sola endelig er framme, og alle venner og kjente kommer seg hjem fra universiteter og slikt. Da er det bare å holde ut at det er noen jeg ikke får sett sååå mye, haha.
      Men, åh, sommer og jordbær <3

  3. sv: Ja, det er finnskogen :) Rådgiveren på skolen har feriehus der, så vi får bruke det til klassetur :D

Legg igjen en kommentar

