Until everybody smiles, a trifling euphoria

Hei hei. Vært opptatt med å bli litt solbrent, rangle oppe om natta og lese Vi Menn på sørlandet. Men, nå er jeg her igjen. Med bilder til og med. Se, så idylliske og beherskede og snille vi ser ut. Og så gikk sola ned, og jeg slutta med fotograferingen, og alle sluttet med å være beherskede. Hæhæ, nei, ja.

Men uansett, noen dager med solskinn, saltvann, venner og vin er noe alle burde unne seg oftere. Herregud, så mye rart vi har gjort. Herregud, så mye rart vi har snakket om. Og oi oi oi, så fantastisk gøy det var. Allsang av «Idyll» og «En solskinnsdag» til stemmebåndene gråt, og bading i havet selv om gradestokken var noen celsuis unna det som kunne kalles halvbehagelig. Hadde det fint, jeg.

Bilder//privat

13 responses to “Until everybody smiles, a trifling euphoria

  1. Turen kan med et ord beskrives som.. Epic. :D

  2. SV: Selvfølgelig skal den være med når jeg flytter ^^
    Hehe katten har desverre akkurrat fått et navn: Mina Antoinette :D

  3. heeerlig! :D
    Jeg vil igjen og igjen og igjen!

    og BTW Linda ^^SÅ koselig navN! :D miiiH! JEG VIL Å KOMME PÅ BESØK!

  4. Flotte bilder som frembringer et dypt savn :(

  5. Kjempefine bilder. Hvordan får du de litt sånn brun/contry aktig? :-) Kjempefin blogg :-D

    • På disse har jeg bare lagt over et gult lag i photoshop, med en eller annen layer property-instilling jeg ikke husker på i farta. Er ganske raskt gjort (:
      Og takk for komplimentet!

  6. ser ut som jeg er i bra samtale med Kjetil på det ene bildet, ja! x) og Eli følger med

    • Meeeen. De andre gjør kanskje ikke det </3
      Haha, så ikke før nå hvor engasjerte de i bakgrunnen er.

    • Eg følge alltid godt med!!
      Åååh!! Som eg savne dokke og gjengen!!!
      Har lest litt på bloggene t FMAgjengen fra lundheim tiå, så utrolig gøy å mimre.
      Miss you A LOT! !

Legg igjen en kommentar

