Once you have seen it you will never be the same

Fetaost. Med chili. Er nesten så jeg blir religiøs av glede, faen heller. Er så gøy å kaste sammen salater her,  jeg vurderer å bygge meg en liten bondegård og bare dyrke godt og grønt til jeg blir rynkete og stygg. Men får nok se den an litt enda. Og mens jeg er inne på å bli religiøs, så trenger jeg muligens det meir enn frukt og grønt og fetaost akkurat nå. Warum? Kjøretime i morgen. Helvete skal slippes ut på veien igjen, bare i en ny by. En by jeg aldri har kjørt rundt stort i før.

Planlagt å bevege deg utenfor huset i Hedmark i morgen? Gi faen. Vent en dag til. Jeg har så lite lyst til å knerte noen på min første time på denne trafikkskola.

Bilder//privat

10 responses to “Once you have seen it you will never be the same

  1. det hørtes rimelig digg ut

  2. Haha, GL! :D Husk bilbelte.

  3. jeg prøvde å starte en bil her om dagen. klarte det to av ti ganger, kanskje:-)

  4. du er slem som legger ut sånne bilder på kvelden og jeg er veldig suulten!! neida…men lykke til imorgen:)

    • Er litt selvpining, for selv om jeg akkurat har spist, blir jeg nesten litt sulten igjen. Og taaakk. Skal prøve å svinge unna skviralene (:

Legg igjen en kommentar

