Under every pile and stone, a rebirth, for you to find

Natt. Jeg elsker det. Hvis mennesker er født med en indre klokke, går min skeivt i forhold til standarden. Det er liksom når sola har gått ned og folk summer seg i seng, at jeg våkner. I flere timer nå, har jeg kokt opp tekopp etter tekopp, og lest fortellinger og noveller på nett. Redigert litt bilder, sett ut vinduet og oppdaget at jeg allerede kan se hint av soloppgangen.

Endte innom fanfiction.net, som gjorde at jeg måtte både smile, og si meg imponert. Fan-historier om alt fra Ringenes Herre til Naruto. Hvis jeg lukker øya litt for de utallige historiene hvor karakterer ender i senga på absurde måter, er det litt underholdende å lese små historier. Sexlivet til Humlesnurr er jeg derimot noe mindre gira på. Sårri gammel’n.

Bilde//privat

4 responses to “Under every pile and stone, a rebirth, for you to find

  1. Natta er genial! Stille, fredelig og en perfekt tid til å være nerd! ^^,

Legg igjen en kommentar

