A useless faith that I will get you, somehow

Hei. Nå har jeg besøk av kjæresten min. Vi drikker mint-te med masse sukker og spiser Ferrero Rocher. Teiten som er så snill og teit og som kjenner meg alt for godt.

Han: Jeg vil kjøpe meg tv til vi flytter sammen.
Meg: Høhø, jeg så aldri på tv da jeg bodde for meg selv.
Han: Du så jo på Disney Channel.
Meg: <stillhet>

Mmm, ja. Noen ganger er det hyggelig å være tøffel og teit og glad. Har ikke stort mer å si, skal slå meg løs i kjøkkenet og lage den indiske middagen jeg har lovet. Dilla på’re om dagen. God helg!

Bilder//privat

10 responses to “A useless faith that I will get you, somehow

  1. tøfler altså, sitter og lager mat en lørdagskveld. Jeg`? sitter alene en lørdagskveld og ser på family guy, partyhard oh ten:p

    • ja neeeei. hadde det ganske heftig med fest på sørlandet, så hviler litt denne helga. family guy er litt for hard kost for meg nå :P

  2. ok ;-) Photoshop koster penger sant? I så fall vet du hvor mye det koster? :-)

    • Photoshop koster litt, ja. Var heldig å få en lisens av skolen jeg gikk på, så slapp den utgiften :P Men, det finnes flere gratisprogrammer som visstnok er ok, som bl.a. GIMP. Ikke prøvd det selv, men skal etter det jeg skjønner være greit.

  3. SV,- ok, prøvde gimp en gang, men kjønner meg ikke helt på det. Min tante tar utrolig fine bilder og noen av de har hun redigert i photoshop. Jeg fikk se før og etter og fikk utrolig lyst til og gjøre det selv. Og fikse huden og sånt er enkelt, men finner ingen steder det man liksom tar sånn glins/vått i øyet og det synes jeg var utroligt fint :-)

    Takk for hjelpen, ha en fin dag videre!

  4. aaaawww!
    DISNEY CHANNEL!! xD jeg sier bare … jeg vet ikke hva jeg bare sier men.. WOHOO!

  5. Disney Channel er grunn nok til å bruke en million på tv.

Legg igjen en kommentar

