You live in a dream world, you despise the outside

I dag sto jeg opp, kledde på meg og gikk på kjøkkenet for å hente et skolebrød. Jeg gikk gjennom skap, skuffer, bokser, og tenkte at faen, hvor la jeg det nå da?, før en ting sakte sank inn. Jeg hadde bare drømt om å ha skolebrødet. Det fantes ikke. Saaatan, kjip start på dagen. Rett etter slo det meg at  faen! hvor er ungen min? Med et noe søkende uttrykk i ansiktet og en hjerne som jobba på som bare det, slo det meg plutselig: veeent nå litt. Jeg forståååår. Og sto igjen og følte meg bra idiot, og lurte på om det var noe mer hodet mitt ville kødde med før jeg våknet til skikkelig.

Noen ganger, tenker jeg at jeg bare burde rundt meg rundt i senga og sove litt lenger når jeg våkner. Har ikke godt av å krabbe ut av senga før klokka er to på formiddagen. Herregud.

Bilder//privat

8 responses to “You live in a dream world, you despise the outside

  1. Hahaha!
    Ungen din?! Jeg lo ^^

  2. utrolig fine bilder du har på bloggen!
    forelsket meg i mange: )

  3. Kjempefine bilder! Elsker lyslekasjene :D

    • Tusen takk. Jeg kjører digitalt all the way, så kan ikke skryte på meg å ha vært så «heldig» å hatt litt filmproblemer. Men synes det er så sjarmerende med hvordan det ser ut, at jeg måtte prøve å etterligne det (:

Legg igjen en kommentar

