Staring into truth, I am the highway

Slo på tven i dag, og plutselig var Min nabo Totoro på. Døde litt av glede, oppdaga at den var dubbet til norsk, døde litt av sorg, men krøllet meg sammen og så på likevel. Koselig film er koselig film. Plutselig var den slutt, og uten å skjønne hvordan nrk2 rakk å bytte program, satt jeg og gapte litt satt ut med blikket festa på en dokumentar om pedofile i rehabilitering. Norsk rikskringkasting veit å slenge inn kontraster i kveldsprogrammet, det skal de ha.

Ellers cruiser jeg rundt i en grønn, litt rusten, men veldig søt Nissan sammen med kjæresten om dagen. Spiser karamellpudding, ser på BBC-dokumentarer og har sommerferie. Kjørte forbi skogen tidligere i dag, og han snille som kjørte var hyggelig nok til å snu bilen og kjøre forbi den tåkelagte skogen enda en gang, slik at jeg fikk henge ut av nissanen og ta et par bilder. Var jo så fint.

Bilder//privat

6 responses to “Staring into truth, I am the highway

  1. Koselig film er grei film når det er byttet fra bra japansk til grei norsk.

    Og – jeg elsket de bildene. Virkelig.
    Mystiske, episke, skremmende og fine på en gang! :D

    • Er slik det er å bo uti skogen, haha. Alltid skog og tåke og noe mystisk. Neeesten.
      Og mmm. Japansk er litt mer… søtt. På en måte.

  2. dimma gör sig ofta bra på bild, som till exempel dessa bilder :D

  3. Herlig bilder! Lovelovelove <3

Legg igjen en kommentar

