Fill the application, start a new career

Frokosten er jo dagens viktigste måltid, er det ikke? Så det er greit å sove til klokka er tre, for så dra igang med tidenes avocado-fest og så kalle herligheten for frokost? I dare say yessss. Ble spurt her om dagen om jeg ikke likegodt skulle lage meg en matblogg, og når jeg scroller nedover bloggen min og ser hva jeg stort sett tar bilder av, skjønner jeg jo i grunn hvordan noen kan si slikt. Men, mat er jo bare så fantastisk godt! Og ser så bra ut. Og ja.

Hadde jeg visst hva jeg hadde holdt på meg når jeg svirra på kjøkkenet, kunne jeg kanskje begynt å skrive meir seriøst om det. For øyeblikket er det derimot bare «om nom avocado og tomat og litt krydder blir nok braaaa!» Når verden uttrykker behov for en så utfyllende matblogg, skal jeg se det an. Eheee.

Bilder//privat

2 responses to “Fill the application, start a new career

  1. Ser goooodt ut!

    Svar: Jeg skal også til Dublin senere i sommer! :D Jeg som vanligvis ikke er på en eneste ferietur får med meg hele to storbyferier i løpet av sommeren. Må si meg fornøyd med det gitt! Når drar du? :)

  2. gör det! tack så hemskt mycket :>

Legg igjen en kommentar

