Seems likes you’re a traveler

Jeg er født og oppvokst utenfor alt som kan kalles by og urbane tendenser. Her snakker vi potetåkre, Felleskjøpet-caps og en traktor i gata i ny og ne. Chai latte og sushi er ikke akkurat det lokalkaféen byr på først, og for folk som kun har hørt Oslo-dialekt før, er måten de snakker på hjemme ganske… spennende. Og jeg liker det. Misforstå meg ikke, jeg elsker å reise rundt i storbyer, nye land, overalt. Men det er litt hyggelig å tenke på at jeg har vokst opp nesten isolert fra stress, storbymas og alt som hører til.

Når jeg er hjemme i bygda, er alt jeg vil å komme meg bort, ut, tilbake til verden igjen. Likevel, når jeg nå sitter her på bussen mot Oslo, og tenker på hvor jeg kommer fra, hvem jeg er, kjenner jeg at jeg synes det er helt greit. Å være litt fra landet. Jeg har noe eget med meg i bagasjen, på en måte.

Bilder//privat

6 responses to “Seems likes you’re a traveler

  1. Det er den sikkert, da jeg har tenkt til å ha den åpen en stund, så da håper jeg at du blir med :D

    Kjempefine bilder forresten! Liker godt det flate lyset, og kontrasten mellom det hvite og det røde.

  2. Aaw :) Er oppvokst ganske isolert jeg også, men jeg likte det IKKE. Liker det nå da, når jeg ikke bor der selv lenger. :P Kjempefine bilder :)

    Svar: Åh, det er den helgen jeg drar også! :D Eller, ikke nøyaktig de samme dagene tror jeg, men sånn ca den helgen :) Gleeeder meg!

    • Jeg kan ikke alltid skryte av å ha likt å bo på landsbygda, men det er ganske godt å ha røtter på et sted som har litt særpreg. På en måte.
      Og så gøy! Gleder meg som en unge til å se Irland (:

  3. Shit, det ble masse smileyer!

  4. jeg digger det og!:) rurale skviraler ruler!

Legg igjen en kommentar

