What are you waiting for? Just surrender here tonight

Greetings from Tønsberg, byen jeg ikke skjønner hvorfor jeg aldri har satt fot i før. Etter noen lange timer med buss og rusling, endte jeg plutselig på ei restaurert ishavsskøyte i Oslofjorden, med gratis reker, øl, vin og veldig varme pledd. Plutselig var livet bare kjempeallright, og det falt rett ned i fanget mitt. Veeeldig fint.

I morgen kommer også min fantastiske Kine-Erica hit ned til Tønsberg, for å bli med på litt gatevandring, solslikking og generell nyting av livet. Stikkord: båt, grillings og kos. Er så klar. Merker virkelig at jeg nyter å ha skikkelig sommerferie, for første gang på mange år. Har alltid har intense jobbeferier, mens nå, nå er det bare kos og fint.

Bilder//privat

5 responses to “What are you waiting for? Just surrender here tonight

  1. Høres kjempeherlig ut :D

  2. svar: det är jätte kul ;)

  3. Kjempefine bilder! :D

Legg igjen en kommentar

