Wilted scenes for us who couldn’t wait

Welcome to episode number two in: Frida goes to Tønsberg! Jeg har alltid sagt at det er moro og viktig å prøve nye ting, og i dag slo jeg til igjen. Ikke helt det samme som kenyansk geiteslakting, eller stilledager i buddistisk meditasjonssenter. Men minst like mye action for meg. Og de som var med meg. For i daag, i dag fikk jeg styre en båt for første gang. Ikke bare styre tempo og retning, nei nei. Her er det jenta si som kjører inn båten ved kaia også.

Først kjørte jeg nesten inn på feil plass. Etter det sneiet jeg en stolpe i vannet, og brukte noen lange øyeblikk på å komme rundt og forbi nevnte hindring. Med stålhånd styrte jeg mitt fartøy videre, og rett inn på båtplassen jeg skulle inn i. Og nesten gjennom brygga jeg skulle stoppe ved. Og rygget litt. Og kjørte litt fram. Og rygget. Etter det slo Ida av motoren og dro båten på plass ved hjelp av et tau. KAPTEIN FRIDA MELDER SEG TIL TJENESTE, AHOI.

Bilder//privat (Ida kjører båt på bildet, men Kaptein Frida styrte skuta like mye, med like stø hånd.)

2 responses to “Wilted scenes for us who couldn’t wait

  1. Hahaha, så gøy! :D Ååh, nå fikk jeg lyst til å kjøre båt! Ikke ofte den følelsen kommer snikende akkurat. Har ikke gjort det siden jeg var lita, og det er egentlig litt rart. Poengsmotorbåten til pappa er jo til og med oppkallt etter meg! Junebåten :D Men den største båten, fiskebåten, den er oppkallt etter lillebroren min. Jonasbåten! Noe jeg var ganske snurt over når jeg var lita, hvorfor skulle den minste ungen få den største båten oppkallt etter seg? Vel, det var jo fordi den minste båten kom først, da jeg var den eneste ungen. SHARING IS CARING! Oh looord..

    Svar: Åå, Roskildee. Jeg vil også på stor festival! Men engangskamera ja, det er noe sjarmerende med det. Gleder meg til å se bildene når kameraene (kjøpte to) er fyllt opp :D

    • Oooh, skulle ønske jeg hadde hatt noen som kunne oppkalt en båt etter meg! Da skulle jeg vært en liten søt trebåt, som hadde tøffet rundt i en eller annen fjord. Er det mest sjarmerende båtene jeg veit om, haha :D

Legg igjen en kommentar

