Changing and waiting and seeking the truth of it all

Noen ganger er det veldig spennende å se over bildene jeg tar i løpet av en dag. Se hvordan jeg knipser løs ut i lufta, uten mål og mening. Helt til jeg plutselig finner noe allright, og sikter meg inn. Og det er da det er moro å se over bildene etterpå. Når jeg får ferten av noe. Hvordan jeg har prøvd å zoome meg inn med frosne fingre, fokusere i vind, kulde eller humpete bilveier. Noen ganger treffer jeg det jeg vil på første klikk. Andre ganger fomler jeg fælt for å i det heletatt få et motiv inn i ramma.

Vanligvis treffer det likevel til slutt.

Legg igjen en kommentar

