Set the enigma ablaze

Det er rart, men det føles så vanskelig å skrive ting om dagen. Ordene krøller seg sammen, nekter å adlyde ordre og stå sammen slik jeg vil at de skal. Derimot så føler jeg meg ganske grafisk om dagen. Det er ikke så mye pent, eller veldig bra, jeg fikler sammen om dagen. Men gleden ved å konstruere er ihvertfall der. Og det er godt. Godt å leke seg fram til nye uttrykk, nye måter å endre bilder på. Jeg tror ikke jeg trenger mer, slik akkurat nå. Mmh.

8 responses to “Set the enigma ablaze

  1. Dude… Du skrive jo flærre innlegg te dagen…

  2. Stiilige bilder :D Søtis!

  3. Hæhæ, u r indian! =D

    Skrivesperre sucks, særs om en vil skrive da. Men du ser ut til å kose deg med bilder, så da er verden litt fin likevel. ^^

    • Jeg har jo ikke vært noe glad i bilder de siste månedene før sommerferien, så nå er det endelig fotografienes tur! Ikke noe som er så ille, at det ikke er bra for noe :D

Legg igjen en kommentar

