If you wanna stay, always here, all these years

Uææh. Jeg skal snart på visning. Vinsninger, for å være nøyaktig. Har funnet en utrolig leilighet jeg håper vi får, men har liksom en følelse av at vi ikke er de eneste som har funnet den. Har en tendens til å være litt slik. Ikke årets mest sentrale leilighet, men jeg trenger ikke akkurat å sove på slottstrappa for å være fornøyd. Og det største plusset noen gang med denne leiligheten: oppvaskmaskin. Har traumer fra oppvasken som tok over kjøkkenet mitt på forrige leilighet.

Anywayyyyys. Ville bare at verden skulle krysse fingrene for meg litt. Ettersom jeg har blitt best-buds med alle som leier ut to-roms på finn.no den siste månenden, fortjener jeg å komme i mål snart. Mmm, ja.

(Jeg mener, hvorfor skulle noen ikke leie ut til meg? Jeg redigerer bilder av jordbær inn på selvportretter. Det gjør nok ikke mange leietakere.)

Bilder//privat

2 responses to “If you wanna stay, always here, all these years

  1. Jeg hadde leid ut til deg. 8D

    Uansett – GL! :D

Legg igjen en kommentar

