Magenta forests on a crimson sea

Jeg sa jeg ikke var så inspirert til å skrive om dagen. Ordene sniker seg fortsatt litt unna når jeg prøver å samle dem. Så jeg fant frem mitt gamle, klumpete og glemte kompaktkamera og filmet litt rundt i huset i dag. Frida, jenta som bannet så inderlig på at hun aldri skulle redigere fem sekunder med film da VGS var over, brøt plutselig løftet sitt.

Jeg merker at min bane fortsatt er der bildene står stille, når jeg kan plundre lenge med ett motiv. Men det er ganske koselig å leke med litt nye platformer nå og da. I admit, I admit.

Musikk//Sigur Rós
Film//privat

3 responses to “Magenta forests on a crimson sea

  1. Svar: Det er egentlig helt greit altså, av og til, men jeg synes det er kjipt å ødelegge helgene mine på denne måten :P

    Meget mulig at det kommer bilde av kjolen, kommer nok til å bli tatt masse bilder på den bursdagsfesten så :D Det er en helt enkel kjole da, men i en veldig fin blåfarge :) Og det høres ut som en superkoselig tradisjon :D

  2. Oi! denne hadde jeg ikke sett! Men det må jeg si, veldig fin og søt film ^^

Legg igjen en kommentar

