Sååååårri.

Unnskyld, jeg bruker ikke å være en slik som poster «omg, se en liten søt ting som er søøøøt! omgomgomg!!!». Men jeg sitter og ser på dette om og om igjen, og dævver hver gang. Den siste ser jo faen meg ut som noe fra The Muppet Show!
11 responses to “Sååååårri.

  1. herreguuuud, hva er det?? jeg vil ha en slik haha spesielt når den henger på det kosedyret på plenen og ser lost ut:)

    se på denne og http://www.youtube.com/watch?v=U5I5H7EeC8kn:)

  2. Jeg vil ha en sånn en! :D

  3. Hahahah, dovendyr er virkelig noe for seg selv! :D Ser hvorfor du brukte en egen post på det! ^^

  4. det var den jeg sendte deg som du ikke fikk! Oss paa en Lundheimsoendag hahah

  5. naaaaaw, så utrolig søtt!!!

  6. Disse så vi på under siljetangenfestival :-)

  7. Jeg så på den igjen, og de er SÅÅÅÅÅ søte ^^

Legg igjen en kommentar

