The curtains stay closed now, on my little retreat

Hei. Jeg er her enda. Klokka er halv seks på morgenen, og jeg sitter og drikker te. Tar ansiktsmaske. Har max sommerferie. Og da er jeg visst ikke helt motivert til å blogge. Men jeg tar fortsatt bilder, jeg er fortsatt her. Bare litt til nå, så lover jeg at det faktisk skjer noe på bloggen min. Titt titt, vi ses snart.

Bilder//privat

4 responses to “The curtains stay closed now, on my little retreat

  1. Åh, froskebildet var stilig! :D Te og ansiktsmaske høres digg ut.

    Svar: Jaaa, du har rett! Jeg blir litt grådig på prenumeranter etterhvert synes jeg, husker jeg var storfornøyd da jeg nådde tredve liksom. Men nå, ikke fullt så fornøyd. :P Haha, teit.

Legg igjen en kommentar

