Artilleries of braking lights and bluish glow

Kjøretimer tror jeg er noe av det verste i livet mitt akkurat nå. Noia i trafikken? Takk, der er bare fornavnet. Gud veit hvor lenge jeg har kranglet meg rundt i trafikken de siste årene, bannende, kaldsvettende og greit på randen til sammenbrudd. Nesten ihvertfall. Og i morgen er det glattkjøring. Flere timer hvor poenget er å miste kontrollen over bilen. Takk og hei, om jeg dør i morgen kan dere ta det dere vil i arv.

Jeg har nevnt at jeg tar kjøretimer i en by, yesss? Ikke akkurat Tokyo det er snakk om her, men likevel. By. Er det da også på plass at jeg nevner at det plutselig løp et digert føkkings rådyr rundt bilen når jeg kjørte rundt i et boligfelt før kjøretimene? Hei hei Hedmark, du er et jævlig spennende fylke å bo i gitt. Urbant til tusen. Whacka forresten et roadkilla ekorn enda lenger ned i asfalten på vei hjem. Skogen er ute etter meg.

7 responses to “Artilleries of braking lights and bluish glow

  1. Kjøretimer *grøss* er så glad jeg er ferdig med dem! For jeg var nemlig akkurat som deg, livredd for trafikk.

    • Altså. Biler kjører jo så jævlig fort. Alle sammen. Verden hadde vært bittelitt bedre å leve i, om alle fartsgrenser hadde vært max 50. Lover.

  2. hmm. jeg vil ha lensbaby hvis du dør i morgen og ellers alt du eier som har fjær. trokke det var noe mer da. skarru tel våler?

    • Jæææ, jeg var i Våler. Omkom nesten noen ganger, ihvertfall mentalt, når jeg sklei bortover den glatte bana.

      Men, trist nok blir’e ingen fjær å arve enda. Kan trøste deg med at jeg ikke har fått lappen helt enda. Mange sjanser.

  3. du er så PEN! sånn btw ^^ DU SER UT SOM EN ALV! en ekte en altså =D sånn du kunne vært om vi var med i Ringenes Herre!
    æsj. jeg vil ha lensbebiiiii</3 men da.. kan jeg ta alt det andre egentlig ^^ og alle tingene med paljetter. det er fint ^^

  4. Jeg har ikke begynt å øvelseskjøre en gang jeg, så jeg synes du er veldig flink som prøver selv om du får litt noia av det. ^^

  5. Svar: Åh, ja, fantastisk by! Jeg og kjæresten hadde virkelig ikke lyst til å dra hjem vi heller, hihi. Var innom topshop en tur ja (som forresten var utrolig skuffende!) og jeg trooor det var på lørdag. Så du meg? :O

Legg igjen en kommentar

