In Dublin’s fair city, where girls are so pretty

De siste dagene har vært fan-føkkings-tastic. Om jeg skal være så brå og direkte i språket. Dublin er en av de mest gøyale byene jeg har vært i på greit lenge. Kjempekoselig på dagtid, ille bra liv på kveldstid. Altså, faen, hvor begynner jeg? Skal jeg være søt og yndig, og fortelle om hvordan vi har gått lange turer i grønne parker, spist scones, drukket te og sett på gamle og fine bygninger? Skal jeg kjøre motsatt taktikk, og fortelle om hvordan vi tømte en bar for sambuca, presterte å få med en hel nattklubb på å klappe en rytme vi satte i gang, for så å ende kvelden på en smått illegal irsk pub? Jeg veit pokker ikke. Dublin, faen, jeg elsker deg.

Kan derimot ikke si det samme om kameraet jeg dro med for å slippe å dra med speilrefleksen. Veit ikke om det var bra for ti år siden en gang, men akkurat nå var det satan. Men slik går det når man kun betaler for å fly med håndbagasje, og ender opp med å sitte kledd som en eskimo i tropevarme på flyet hjem. Man gjør litt spennende ting for å spare plass.

4 responses to “In Dublin’s fair city, where girls are so pretty

  1. herreGUUUUUD! vi eide hele Dublin! <3 ååååh, jeg savner deeeet!

  2. aaaaaaaaa elsket det!!!<3<3<3 jadda!

  3. Dublin du, dæsken det e så mången bloggere som reise te utlandet for tiå! Jaja eg får nøya meg med Norge te eg plutselig får penger så eg og kan reisa litt ;)

    / hehe det tok litt tid før eg og kom meg opp på ein hest, men det va første og siste gongen tror eg. ikje bra å sitta på ein høg hest når ein har høydeskrekk og i tillegg e litt redd den du sitte på ;)

    vente du og på Ron? eg klør i fingrane itte å se han ;)

Legg igjen en kommentar

