Much has changed since the last time

Nå flytter jeg visst. Han snille kjæresten min kommer etterpå for å hente møbler og klær hos meg, og så bærer det inn til hovedstaden tidlig i morgen. Møblere leilighet, raide Ikea, vaske litt. Plutselig være selvstendig igjen. Og fy faen, jeg gleder meg som en unge. Veit derimot ikke hvordan det o-store internettet ser ut akkurat nå, leverandøren bestemte seg for å være treigest i historien akkurat nå. Kødder ikke, hadde vi bestilt nett rundt da dinosaurene begynte å dø, hadde vi tidligst fått det neste uke.

Tack och hej, vi hörs om litt!

One response to “Much has changed since the last time

  1. Skal begynne å flytte inn i ny leilighet i morgen. Blir godt å bo for meg selv igjen! Lykke til med det du også :D

Legg igjen en kommentar

