You’re on the frontline, everyone’s watching

Prøver å pakke alt jeg skal slepe med med ned til leiligheten i Oslo, men det er så vanskelig å fokusere på slikt. Pappesker her, hauger med klær der, en datamaskin der. Dømt til å legge igjen noe her uansett. Også vil jeg helst bare sitte og mimre tilbake til Dublin nå. Faen, kan man i det heletatt kalle det mimring når det er snakk om noen få dager tilbake i tid? Jæjæ. Savner å snurre rundt i hotellsengene med hvitvin, mens vi gauler egenkomponerte versjoner av dette her. Eller å bare omkomme av glede på dansegolvet fordi vi har det så fantastisk jævla bra når denne kommer på. Også savner jeg litt å idiotdanse med en full ire, når denne kommer på. Åh, Oslo bør bli allright. Ellers flytter jeg til Dublin.

Bilder er lånt fra snillesøte Kine-Erica.

2 responses to “You’re on the frontline, everyone’s watching

  1. veeetttuu vi gjør det all right i oslo! Tipper det ble helt dødt i Dublin etter at vi trappeklappet oss ut derfra:)

  2. Det ble sikkert kjempe stille der!
    Herregud for en tur! Kommer ikke over hvor utrolig bra den har vært =D TENK OM JEG IKKE BLE MED! =o
    Savneeeer deeeet sååå myee!
    <3

Legg igjen en kommentar

