But after a while, you realize time flies

I sommerferien tenkte jeg som slik «meh, jeg tar opp igjen bloggingen når skolen begynner, da har jeg nok mer fritid og ting å skrive om.» Hahaha. Herregud, den illusjonen jeg hadde om fritid var ikke noe mer enn et svakt bilde som sakte men sikkert har krøllet seg sammen og dødd. Fadderuke nummer to er igang, som betyr at jeg ikke bare drikker billig øl og flyr rundt i byen, men at jeg samtidig skal krabbe opp om morgenen for å være greit over snittet interessert i samfunnsvitenskapens historie eller Sokrates’ samtale med Menon. Og nå har jeg ikke en gang nevnt faget jeg faktisk tar her på universitetet. Ex.phil og ex.fac kommer muligens til å ta kverken på meg, men for øyeblikket har jeg godt mot og et skarpt blikk rettet mot horisonten. (Les: å komme gjennom det uten å omkomme tvert.) Mistenker at jeg har noen koblinger i hjerner som har visnet i løpet av folkehøgskoleåret.

Jæjæ. Jeg rakk da å ta en liten tur på bryllup/barnedåp i Sverige i helga. Hva man får tid til når man ikke har tid til noe som helst, sier nå jeg.

4 responses to “But after a while, you realize time flies

  1. Frida, jeg liker bloggen din så godt! Fint å høre at du trives i Oslo :)

    • Åååh, tusen takk søte deg! Og ja, jeg trives masse i Oslo. Nå som jeg endelig begynner å få oversikt, går alt så bra, så bra. Og håper du får deg max bra i Afrika også, mzungu (:

Legg igjen en kommentar