Remember when you were young, you shone like the sun.

Haha, jeg kom på at jeg bare måtte dele disse bildene. Møtte et søskenbarn borti Sverige i helga, som jeg ikke hadde sett noe til før. Og snakker vi fotogen kid eller? Åhåhå.

Nå kom han kjæresten min snublende inn døra forresten. Hadde til og med seg ei gave til meg. En rockering. Åh, fadderukas magiske øyeblikk.

2 responses to “Remember when you were young, you shone like the sun.

  1. Svar: Billig fadderbarn-øl? BILLIG FADDERBARN-ØL?! Har jeg ikke hørt om. Merker jeg ble litt sjalu, haha. God helg til deg ogsåå :D

  2. Haha, for en personlighet :D Det er noen du vet fra tidlig av at kommer til å bli merkverdige personer! (Altså, merkbare, ikke rare :P)

Legg igjen en kommentar

