Saving strength now, faint whispers

Jeg er på kaffekjøret igjen. Hardt og ille. Om jeg lager iskaffe av den, klarer jeg å få ned større mengder enda fortere, slik at jeg ikke sløser bort tid jeg kan bruke på Montesquieu, Marx eller statsvitenskapens historie. Er vakkert, på en litt slitsom, men veldig lærerik måte. Ehehehe.

3 responses to “Saving strength now, faint whispers

  1. Åh, jeg savner skolen! Håper du har det masse gøy med montesqieu og folka, selv om det betyr at du er på kaffekjøret ^^

  2. hehe gif e litt stress ja, det e ikje alltid eg orke å laga sjøl nå når eg ikje kan bruke photoscape, for det fins ikje te macbook, no eg syns e litt teit, men men. heheh tusen takk for komplimentet, alltid kjekt å få hørra at ein ser fin ut på håret :)

  3. Jeg vil drikke kaffe med deg <3

Legg igjen en kommentar

