There was a meaning for this test

Jeg er så flink til å bake at jeg nesten blir sint på meg selv. Se på det her da. Nesten så jeg burde være hjemme alene hver helg, om det viser seg at det alltid fører til klesvask, støvsuging og baking. Tar meg friheten å tildele meg selv Årets husmor-prisen. Som jeg fant opp akkurat nå.

4 responses to “There was a meaning for this test

  1. ser veldig godt ut. tror egentlig du bare lurer oss ved å ta fine bilder av de… og at de smaker forferdelig!

Legg igjen en kommentar

