Stain me, save me, take me to my home


Hihi. I dag var jeg ferdig tidlig med forelesninger, og løp hjem for å ta ansiktsmaske, hårkur, og alt annet i verden som er godt. Fin neglelakk, god musikk, grønn te. Og så på tur med kjæresten for å spise middag ute. Skamsultne, orka vi ikke å tenke lenge over hvor vi gikk inn. «Jaja, TGI Friday’s funker da sikkert.» Haaaaah. Kunne like godt spist loff med First Price-ost og pappbiter. Da slapp jeg ihvertfall å overbelaste smaksløkene i dag. Men koselig å komme seg litt ut uansett. Litt så.

4 responses to “Stain me, save me, take me to my home

  1. / aw, ja. og med fin musikk i ørene :) har aldri spist på Friday’s jeg, men nå fikk jeg jo ikke akkurat såå lyst til å gå der, hehe.

  2. Hej Frida!

    Livet verkar leka med dig!

    Kan du mejla mig för lite allvarlig bloggutfrågning?
    Jag tog upp ämnet på kvällens föräldramöte och kände att jag kanske lovade lite för mycket…

    Kram!
    Marika

  3. Jeg har spist på TGI Friday’s en gang før, og da var maten god iallefall..

Legg igjen en kommentar

