Scream from the pleasure unmask your desire

Hei. Jeg er en hvitløk. Var på palestinsk restraurant (Café Habibi) i dag og fråtset i masse småmat som faktisk smakte noe. (I motsetning til Friday’s, som fortsatt står som «numero uno kjip mat» i min mentale restaurantoversikt.) Og nå, nå kunne jeg knerta vampyrer på tjue mils avstand, bare ved å nyse. Men satan, hvitløk er så bra.

4 responses to “Scream from the pleasure unmask your desire

  1. Hvitløk er så digg! I ALT! Vel, ihvertfall det meste. Nomnomnom. Bare så synd med den ånden da. Men altså. Verdt det!

    • Haha, det er et fåtall av ting jeg kommer på som jeg ikke ville hatt hvitløk i. Men åh, i de tingene hvitløk passer i, der passer det så braaa! :D

  2. Fin blogg og fint design!:)

Legg igjen en kommentar

